Barrels/ Hordók, 2006
installation, C print outdoor banner/ installáció, C print kültéri molinó

In the cultic computer game 'Half-Life 2' an important element of the sceneries of the unpopulated cities are the barrells that are almost everywhere. In the space of the gallery the objects imitate the representation strategies of the 3D sceneries but highlight the strangeness that everything is prepared of two-dimensional surfaces. If we look at the unfolded textures it is as if a world would be skinned - this experience refers back to the strangeness of our familiar world./
A Half Life 2 számítógépes kultusz játékban, az elnéptelenedett városi terek egyik alapkulisszája az olajoshordó, amely szinte mindenütt jelen van. A kiállítótérbe átemelve, imitálva a számítógépes 3D-s környezetek reprezentációs megoldását, nyilvánvalóvá teszi ennek a megjelenítésnek azt a furcsaságát, hogy minden 2D-s felületekből áll. A textúrákat - amiket skin-nek is hívnak, azaz ráfeszített bőrnek - ha kiterítve nézzük, olyanok mintha egy világ lenne megnyúzva, és ez a tapasztalat visszautalhat a saját megszokott világunk furcsaságára.